Turvallisuuden asialla

Marc Bujold

Ehdottomasti parasta työssäni on se, että tuote, jota edustan, tuo aidosti arvoa asiakkaalle. Meidän ei tarvitse keksiä houkuttelevia tarinoita markkinoinnin tueksi tai muokata totuutta vaan voin katsoa asiakastani silmiin ja luvata hänelle, että tätä ostopäätöstä ei tarvitse katua.

Vermontin alueella on pitkälti samanlaiset ajo-olosuhteet kuin Suomessa mutta lämpötilan vaihtelu voi olla jopa voimakkaampaa. Kovan pakkaspäivän jälkeen voi seuraavana päivänä sataa vettä ja seuraavana ovat tiet taas jäätyneet. Meillä on todellakin haastavat olosuhteet, joten autoilijoiden on helppo ymmärtää hyvien renkaiden merkitys.

Aina kun myyn uuden rengassarjan, tiedän edistäneeni ihmisten turvallisuutta liikenteessä. Minulle on myös erittäin tärkeää se, että tuotteemme on suunniteltu ja valmistettu ympäristöä kunnioittaen. Etenkin nuoremmat asiakkaat arvostavat ja jopa vaativat sitä, että heillä on mahdollisuus valita, millaisen renkaanjäljen jättävät ympäristöön.

›› Katso video