Parasta mahdollista palvelua

Hyvä palvelu on työssäni ehdoton edellytys. Se on tärkeää varsinkin sesonkien aikana, jolloin asiakkaita on paljon ja monet ovat stressaantuneita. Minun tehtäväni on rauhoittaa asiakkaita ja pitää heidät ajan tasalla siitä, kuinka kauan työ kestää. Myyntipisteen valoisassa ja avarassa asiakastilassa asiakas voi nauttia kahvista, katsoa televisiota ja lukea päivän lehdet. Palvelua on myös se, että asiakkaan ei itse tarvitse ajaa autoa halliin, vaan me hoidamme sen.

Pauliina Nygren-Backman

Pidän uusista haasteista ja ongelmien nopeasta ratkaisemisesta. Myös asiakaskontaktit ja asiakkaiden auttaminen, esimerkiksi uusien renkaiden valinnassa, on mielenkiintoista ja innostavaa. Mielestäni siitä on etua, että vastaanottotiskin takana on myös naisia. Etenkin naisasiakkaat ovat selvästi mielissään, kun saavat asioida naisen kanssa.

Kuluvan vuoden aikana aion osallistua Vianorin sisäiseen myyntikoulutukseen, jonka jälkeen pystyn palvelemaan asiakkaita vieläkin paremmin. On hienoa, että Vianor panostaa työntekijöiden koulutukseen. Monipuolinen koulutusohjelma antaa meille valmiudet entistä parempaan asiakaspalveluun.